Ooont!

Hejsan!
Ny vecka då.. Är på sjukhuset som vanligt i början på veckan. Kom hit vid 13:00 tiden.
Tog först prover och strax efter 15:00 kom lymfterapeuten och masserade mig. Det är så himla skönt!  Synd bara att det känns som tiden går så himla fort. Visserligen masserar hon oftast runt 40 minuter. Men när det känns bra och är kul så "går" ju tiden fortare..

Fick mina provsvar sen. Kaliumet är högt som vanligt nu för tiden. Vet inte vad det beror på. Jag fick i alla fall dricka ett glas Resonium. Hoppas värdet är någotlunda bra till i morgon. Blir orolig att dom ska skjuta upp omläggningen p.ga kaliumet..
Mitt HB låg någorlunda så det får jag väl glädjas över. Det låg på 87 så ingen blod behövdes idag. Det är ju skönt det!

Annars har det inte hänt så mycket mer idag. Duschat inför imorgon. Det gick bra, förutom att jag fick väldigt ont i stumpen till slut. Och nu gör det ont till och från. Hoppas verkligen jag får en bra natt!

Kan ju berätta för er att natten var ju väldigt skum förra gången jag sov här på sjukhuset. Det vill säga torsdag till fredag. Förutom att jag hade ont så hände det en hel del konstiga saker här.  Tro det eller ej men jag skämtar faktiskt inte.

Först så ryckte någon i min dörr en gång. Alltså min ytterdörr här på sjukhuset. Sen lite senare slog TVn igång och det vart ett konstigt ljus i min hall här på sjukhuset. Det finns ingen fönster i hallen här så det kan inte ha varit utifrån. Jag vet inte vad som hände men skumt var det.
Kan ju säga att sen låg ju jag på hel spänn den natten. Somnade inte förrän på morgonen...

Nu ska jag avrunda och nu ska jag kolla på Svenska Hollywood fruar och sen eventuellt försöka sova.

Dagen "jag"

 



Lite gott gott som mamma och Jörgen kom med ikväll samtidigt som dom lämnade mina mediciner.
Fick även en Chokladpudding att mumsa på! Tackar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0