Ny vecka igen då...

Hejsan och god kväll på er!
Ny vecka och nya tag! Har haft en ganska bra dag idag faktiskt.
Vaknade runt halv sju imorse och fick hjälp med det jag behövde och packade även ihop mina grejer till sjukhuset.
Anledningen till att jag vaknade så tidigt var för att mamma skulle jobba. Men jag somnade om sen när dom hade åkt.
Sen låg jag och sov till ungefär klockan elva. Käkade frukost och gjorde mig i ordning för att åka.
Upptäckte då jag kom ut att vädret var lite halvdant. Man märker att hösten nu är här. Det är mörkare och kyligare ute. Löven på träde börjar skifta färg till rött, orange och lite gult och brunt. Men jag kan ändå tycka att det är ganska mysigt!  Eller vad tycker ni?

Jaja.. Jag kom till sjukhuset vid runt ett. Då har jag bara kollat på TV och väntat på att lymfteraputen skulle komma. Men runt klockan tre så fick jag reda att hon inte skulle komma för att hon var tvungen att åka hem av en anledning. (Behöver inte skriva det här)
Och jag förstår ju självklart. Men det är lite synd ändå. Massage vill man ju ha! Det är ju så skönt!
Så får träffa henne om en vecka. Jag längtar redan! Hihih!

Istället tog man dom vanliga blodproverna på mig. B.la kolla blodvärde och kalium. Mitt HB låg på runt 95 så jag slapp blod! Det är ju jätte nice!  Kaliumet måste också ha legat på ett "okej" värde för har inte fått någon medicin mot det. Det är ju jätte nice det med!

Annars har jag inte gjort så mycket. Kollat på TV och duschat.
Nu ska jag kolla runt på lite olika bloggar och även kolla på dagens avsnitt av Svenska Hollywood fruar. Sen ska jag kolla på reprisen av idol som kommer senare. Jag missade första halvan på programmet tidigare idag.
Så en ny chans senare!




Bjuder på en bild av mina "skjortor" som jag har plånboken. Har äntligen lärt mig vika såna och det är super kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0