Mobil inlägg

Hejsan! Skriver lite kort nu bara från telefonen. Mår inte jätte bra. Har jätte ont och är jätte trött. Har precis pysslat lite. Gjort armband. Tycker det är kul. Men hur mycket man använder dem sen vet jag inte. Heh.. Kan kanske visa bild på dem en annan gång? Nu läser jag hänt extra. Efter det ska jag nog göra mig iordning för att sova. Förstår inte varför jag är så trött. Sov till strax innan tre idag (vaknade då och då på förmiddagen men somnade om lika fort igen) sen höll jag på och somna vid sex-sju tiden. Inte likt mig alls. Imorgon kan jag inte sova så länge. Måste fixa lite innan jag åker till sjukhuset igen. Packa och så.. Hoppas min dator blir klar imorgon eller på fredag. Tror det har gått 5-10 arbetsdagar då. Som dom sa. Blir så enklare att bloggar b.la då. Tycker bäst om min dator. :) nej nu ska jag ta extra smärtis och avslappnande. Gör så förbaskat ont just nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0