Min onsdag!

God kväll!
Tänkte skriva lite snabbt nu innan jag ska fortsätta kolla runt på andra bloggar och sen sova.
Är jätte trött och har väldigt ont. Det känns bara så jobbigt just nu. Det kan va så att värken kommer hålla mig vaken en himla lång stund till. Men det får jag ta. får sova ut imorgon istället. Om man inte har ont då också.

För övrigt har jag haft en ganska bra dag. Sov länge. Sen har jag kollat lite på TV och pysslat lite. Har gjort lite armband som jag vart nöjd över.
Men nu på kvällen har det bara varit jobbigt och jag har inte gjort något alls. Kan inte koncentrera mig på något annat just nu.
Det ända jag gör då är att fokusera på andningen och försöka slappna. Hyperventilerar man och är spänd så blir det verkligen värre.

Jaja.. Vart en liten uppdatering.. Orkar inte mer än så idag. Dessutom är det inte lika kul att blogga från andras datorer. Min har jag fortfarande inte fått tillbaka.. Får väl snart efterlysa den!
Kommer inte lägga av att blogga. Det gör jag inte för tycker det kan vara skönt att skriva. Hoppas ni har förstående för detta!

Kram på er och god natt!




Bjuder på en bild som jag hittade på mammas dator. Våra fina labrador bröder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0