Måndag!

God kväll!
Tänkte skriva lite snabbt nu bara innan jag ska kolla på Svenska Hollywood fruar på kanal3;s webb.
Har väldigt ont och det känns väldigt obehagligt i stumpen just nu. Sen luktar den bakterier. Känner mig ofräsh och äklig på grund av den. Men det är inget jag kan göra åt.
Det blir bättre efter omläggningen imorgon då allt är fräsht igen. Gud vad jag längtar tills det ska ske!

Min dag idag då. Kom hit till sjukhuset vid klockan 13:00. Tog prover ganska direkt och strax efter två kom lymfterapeuten och masserade till klockan tre.
Då kommer kuratorn. Vi pratade lite om allt möjligt. Men var så trött då att jag egentligen inte kände för att prata om något speciellt ämne. Jag sa inte det rakt ut men tror hon upptäckte det. Tycker ändå det kan vara skönt att ha någon här som man bara kan babbla lite med hur som helst!

Sen på eftermiddagen satte man igång första blodpåsen. HB låg på 78. Så då blir det två påsar. Andra droppar på nu.
Mitt kalium låg på 5,3. Skönt! Men det får gärna  vara lite lägre ändå.

Lite sammanfattning om min dag. Ska kolla nu på webb TV. får se hur länge jag hinner se. Mitt internet går troligen ut när som helst. Har sån där tråkig kontant.
Vet inte när jag kan somna när det känns så här konstigt i stumpen. Jag får ingen ro. Men nu gör det i och för sig inget om jag somnar sent. Kan sova på förmiddagen fram till omläggningen. Hih!



Ont och obehagligt! usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0