Lördag!

Hejsan!
Helg! Visst är det skönt? Bara ta det lungt och så.
Jag orkade inte blogga igår. Var verkligen jätte trött. Låg och halvsov redan vid klockan 22:00 typ.. Så jag gjorde mig iordning tidigare för att sen sova.
Men jag har i alla fall haft en bra dag igår. Förutom natten till igår. Jag hade så fruktansvärt ont. Hela tiden!
Det gick i non-stop. Helt värdelöst. Tog all smärtlindring jag kunde få men inget hjälpte. Så den natten sov jag verkligen inte bra. Det vart ungefär 1 timmes sömn.
Det var verkligen super skönt med omläggning då!
Jag fick ett jätte sött troll av kirurg OP.




Visst är den söt?
Det var så att förut när jag var på OP så pratade vi om saker som har funnits förut och har kommit tillbaka. Som Smurfar och dom där "penn trollen". Då sa jag att jag skulle vilja ha en i rosa. Och så fick jag denna när jag kom dit igår. Vart jätte glad!
Dom är ju så gulliga där. Vet att några läser min blogg. Tack till er!

Nu till idag. Har inte gjort så mycket idag. Bara kollat på TV och tagit det lungt. Tänkte nu kolla runt lite på nätet och sen fortsätta kolla på TV. Det blir fångarna på fortet ikväll. Man kanske ska tjata på mamma och be henne åka och handla något gott att käka till? Lite godis och läsk! Det skulle ju sitta fint 

Nu bloggar jag från en annan dator vi har hemma. En ACER. Inte den bästa men jag hoppas jag snart får tillbaka min snart. Denna är så seg och ingen MSN fungerar att ladda hem till denna. EBUDDY fungerar inte heller. Man vill ju kunna prata med sina vänner.. Men men..
Hoppas verkligen min är tillbaka snart!

Nu ska jag kolla runt lite på nätet. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0