God natt! (mobil inlägg)

God kväll! Tänkte blogga från datorn men upptäcker att jag har glömt Internet dongen hemma. Så det blir en snabbis från mobilen igen. Tänkte snart försöka sova. Är jätte trött men har tyvärr ont. Så får se om jag lyckas somna ändå eller om värken håller mig vaken.. Min dag idag då: kom till sjukhuset som vanligt runt halv 4 idag. Tog prover ganska direkt och klockan 4 kom pappa men inte annabelle. Kul att träffa honom! Kändes som det var en tag sen nu jag träffade honom annars. Han stannade i typ en timme bara. Tiden gick så jäkla fort! Men men. Sen när han hade gått så tog jag mig upp i rullisen och drog till kiosken för att köpa lite middag. Är så trött på sjukhusmaten. Hehe! :) Det vart en baguette och en pucko. Jätte gott! Sen ikväll har jag bara duschat och tittat på Robinson. Gjort nå mer. Har haft det ganska bra idag. Inte så ont och så. (om man bortser från nu då) Det är super! De ända som är drygt är mitt låga Hb. Vet inte vad det låg på nu men ska ha 2 påsar blod. Andra droppar på nu. Just ja jag tror Robinson kommer i repris kl 00.00! Måste se det för såg inte hela avsnittet tidigare. Ja. Då tänker jag inte sova än. Ändå.. Hihi! Men jag önskar er en god natt och hoppas det gick bra att läsa detta inlägg ändå. Klantigt av mig att glömma! Hoppas dom ringer om min dator imorgon. Att den är klar. Hoppas hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0