Torsdag!

God kväll på er!
Jisses vad jag är trött! Ska nog skriva detta inlägg, sen kolla runt lite på nätet och efter det sova.
Vaknade tidigt idag.  Kände mig ganska pigg i dag på morgonen!
Dock somnade jag sen vid 10:30 och sov ungefär en timme. På den korta stunden drömde jag en skitkonstig dröm.  Drömde att utomjordingar invaderade jorden och så vart det en bilolycka i drömmen. Skit konstigt verkligen! Men det är lite kul ändå att drömma. Dom kan vara hur konstiga som helst men ändå kännas verkliga.
Har ni drömt någon konstig dröm som ni vill dela med er av?

Jaja. Sen när jag hade vaknat så gjorde jag mig iordning för att åka till sjukhuset som vanligt och sen åkte jag in. Det var ett väldigt fint höst väder idag. Frisk luft och strålande sol. Härligt!
När jag kom fram till sjúkhuset så kom Pilla och Benjamin på besök. Det var verkligen jätte kul att se dem och dessutom var det första gången jag såg lillkillen. Det kändes lite spännande och han är verkligen super söt!

En bild på honom:



Söt va?

Det är verkligen en snäll kille. När han var i Pillas famn så kunde jag knappt låta bli att kolla på honom. Hihi! Han är så söt! Och så låg han en stund bredvid mig i sängen.

Jaja.. När dom åkte så duschade jag och efter det har jag bara kollat på TV. B.la Robinson som går på torsdagar klockan 20:00. Tycker det är bra!
Jag slapp blod idag. Skönt skönt! Då kanske jag kan åka hem tidigare imorgon eftersom jag inte har droppet som går efter blodet som tar nästan ett helt dygn. Hoppas det!

Nu ska jag kolla runt lite på andra bloggar. Hoppas ni har haft en bra torsdag! Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0