Torsdag..

Hejsan på er!
Jaha ja, då var man tillbaka till sjukhuset. Hemma har jag inte gjort något speciellt alls.
Jag sov till kvart i ett. Hehe! Var uppe så himla sent inatt hemma. Kunde verkligen inte somna.
Så ja, min förmiddag sov jag igenom.
Jag drömde något skit konstigt minns jag. Men jag kommer inte ihåg vad det var. Jag minns att jag vaknade typ 3-4 gånger på förmiddagen och sen när jag somnade om igen så kom jag tillbaka till samma dröm.
Kände mig smått irriterad då. Haha!
Så det kan gå!

Mamma kom hem strax efter ett från jobbet. Hon hjälpte mig att linda lite och så. Sen gjorde jag mig iordning för att åka till sjukhuset.
Tråkigt väder det var idag. Det märks verkligen att hösten är här nu. Grått och disigt. Men det är fortfarande ganska skönt ute. För att vara denna tid på årstiden alltså. Jag går fortfarande ute med bara munktröja.

Någon av er som har börjat använda vinterjackan än då?

När jag kom fram till sjukhuset så tog man prover på mig direkt. Mitt HB låg bara på 78. Det är konstigt att det sänks så snabbt. Jag menar, i tisdags så låg det på 88. Vart tar blodet vägen?
Så jag har fått två påsar blod.



Dom har gått klart nu och desferalet tickar på. Det tar så lång tid att gå in i kroppen att det är färdigt imorgon kväll.
Förresten! Vet ni vad? Mitt kalium låg ganska bra idag. Det är ju skönt! I tisdags låg det på 5,8 och igår på 5,0 och idag på ca 4,7. Hoppas det stannar runt den siffran.

Nu är klockan runt halv tolv och jag käkar kvällsfika nu innan jag ska fasta. Har omläggning klockan halv nio imorgon. Det blir nog bra!

Nu ska jag fortsätta äta och sen kolla runt lite på nätet.

Kommentarer
Postat av: S A R A H C O L L E C O L L I N

hejhej!

Just nu har jag en tävling där du kan vinna ett armband :) Kika gärna in och kolla om det är nåt för dig. kram



http://sarahceciliacollin.blogg.se/2011/october/vinn-detta-snygga-armband.html

2011-10-28 @ 11:09:54
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0