Skrivet från mobilen

Hejsan! Tänkte uppdatera lite snabbt från mobilen. Orkar inte sätta igång datorn. Ska troligen käka lite och läsa lite. Och efter det - sova. Är ganska trött. Har redan somnat typ 3ggr redan ikväll. Hehe! Imorgon ska jag till sjukhuset igen. Pilla och Benjamin kommer troligen. Tänkte i alla fall försöka. Det ska bli kul om dom kommer. Förstår att det kan bli 'förhinder' när man har en liten bebis. Jaja. Min dag idag då? Jag har faktiskt inte gjort så mycket. Kollat på tv och målat lite. Bara tagit det lugnt med andra ord. Mamma var iväg med Jörgen och köpte bård till mitt blivande rum. Fick en bild av Jörgen på mobilen. Det blir faktiskt jätte fint! :) sen är det så kul att jag får bestämma mycket själv. Och färgerna kommer mest gå i ljusrosa, vit och 'träfärg' (ljus). Har kollat lite möbler i kataloger nu ikväll. Hittade en fin hylla från jysk och även en golv lampa. Kanske borde 'slå till'? En sak som är jätte svårt att hitta som jag skulle vilja ha är sminkbord. Jag vill inte ha något skrivbord som man kan sätta speglar på utan det ska vara sminkbord! Hehe! Men jag får fortsätta leta lite på nätet. Någon gång dyker det väl upp någon man gillar? Kan visa en bild imorgon eller till helgen hur mitt rum ser ut just nu. Det är jätte fint verkligen! Nu ska jag avrunda. Blev ett snurrigt inlägg nu. Vet att det är drygt att läsa när texten sitter ihop i en enda klump och inga styckeinledningar men det går inte att fixa från mobilen tyvärr. Har inte fått tillbaka min dator heller. Det har tagit tid verkligen. Men dom sa att denna vecka ska den vara klar. Håller dom vad dom lovar så är den alltså klar imorgon eller på fredag. Jag håller tummarna!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det finns fina sminkbord på Ikea :)

2011-10-13 @ 22:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0