På sjukhuset..

Hejsan!
Tänkte skriva ett inlägg nu. Har House på, på kanal 4 och käkar lite kvällsmat inför natten och dricker varm choklad. Gott!
Är som sagt på sjukhuset som vanligt på torsdagar. Kom hit vid halv 4. Tog då prover och sen har jag bara tagit det lungt fram till kvällen då jag duschade. Höll även på att somna en stund vid klockan sex ikväll. Men försökte hålla mig vaken.
Sover jag en stund på kvällen så blir natten ännu jobbigare då. Alltså, jag somnar då ännu senare.
Jag har redan fruktansvärt svårt med att somna så vill verkligen inte ha det svårare.

Anledningen till att jag är så trött idag är nog att jag blev väckt så tidigt. Mamma tyckte inte jag skulle sova mer. Hehe!
Men jag förstår henne i och för sig. Hon skulle jobba idag och åkte lite tidigare än vad jag gjorde. Eftersom hon hjälper mig med b.la linda om lite på stumpen och så, vaknade jag tidigare för att slippa stressa.  
Så jag har packat och så till sjukhuset.
Mamma ringde till Arsa dator idag och frågade efter min dator. Fick reda på att dom hade fått en fel del till datorn, så dom var tvungna att beställa om. Nästa vecka skulle den bli klar lovade han. Och han sa även att jag skulle få kompensation för att jag har fått vänta så länge.
Gud vad jag saknar min dator! Det är inte lika roligt att sitta vid datorn när man inte har sin egna. Men jag är jätte glad att mamma och Sanna lånar ut sina.

Jaja.. Fick reda på provsvaren. Kommer inte ihåg vad det låg på men det var bra denna gång. Jag slapp alltså blod idag! Det är verkligen skönt.

Nu ska jag käka upp resten av kvällsmaten och kolla runt lite på nätet tills reprisen av Robinson börjar. Och efter det ska jag nog försöka sova. Har omläggning 08:15 imorgon. Tidigt men skönt!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: elin

Sv: Ja jag ahr faktiskt bara smakat fortimel, den lite större flaskan hade jag smak av choklad och de mindre flaskorna har jag smakat vanilj, jodgubb och skogsbär.. :/

2011-10-07 @ 14:17:55
URL: http://wahhlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0