Mitt nya rum...

Tänkte skriva om mitt nya rum lite grann.



Så här ser mina väggar ut förutom en som är vit istället. Det är super fint!

Väggarna är färdigmålade och även taket så nu är det dags för mig att kolla lite på möbler och sånt.
Alltså planera hur jag vill ha allt i rummet. Det är super skoj!
Tänkte att jag skulle ha mina möbler i vitt, rosa eller ljus träfärg. Eller kanske lite blandat. Beronde på hur det ser ut. Men det ska matcha!

Jag har hittat en snygg hylla på Jysk som jag gillar väldigt mycket!



Vad tycker ni? I och för sig spelar er åsikt ingen roll. Det är jag som ska ha möblerna och jag tycker den är riktigt cool!  

Vill även ha ett sminkbord. Men det får jag vänta med tror jag. Finns inga snygga till salu. Så jag får vänta med tills de "rätta" dyker upp.
Tycker detta är super skoj. Sen har jag även tyckt att det är kul att inreda! Eller hur?

Kom gärna med tips på olika sälj sidor som är liknande som blocket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0