Min dag igår! :)

Hejsan!
Orkade inte blogga igår kväll. Var ganska trött då men tänkte nu berätta om min dag.
Den har faktiskt varit bra!
Hade omläggning kl 08:30. Och omläggningen gick bra. Dock är jag som vanligt jätte trött efteråt men jag bestämde mig för att inte sova. Ville så himla gärna dra ut på stan!

Jag började med att vänta på mamma som skulle komma med pengar och även hjälpa mig med en grej. Sen beställde jag färdtjänst och åkte ner på stan.
Tänkte först gå med mamma om hon orkade, men Jonas ville gärna följa med så jag bestämde mig för att gå med honom. 

Ärligt talat så var jag lite.. Vad ska man säga? Inte nervös, utan mer.. "Hm hur ska det här gå?"  och även typ lite spännande innan jag kom ner. Det kände jag för det var jätte länge sen jag såg honom och det var första gången jag umgick själv med honom.
För då jag har träffat honom så har vi alltid varit tre vänner om inte mer. Det är en person jag har träffat via andra vänner. Och jag kände lite, "vad ska vi prata om?" och så.
Men det gick jätte bra och han är verkligen jätte snäll! Jag hade alltså en mycket trevlig eftermiddag/kväll på stan. Vi gick runt i olika butiker som b.la H&M, New Yorker, Akademibokhandeln och käkade kvällsmat på McDonald´s.
Jag köpte present till en kompis som fyller år imorgon, en väst, en snygg T-shirt och två böcker.



Boken: Glöm mig inte och Räcker det om jag älskar dig?



Väst med fejk päls. Jag har inge emot dom som väljer att bära äkta päls. Men jag vet inte... Skulle nog inte vilja det själv.



Vad kallar man dom här plaggen? Topp? T-shirt? Tunika?

Jonas och jag stannade på stan till 19:00 sen åkte vi därifrån.
Taxi chaffisen som körde mig därifrån var lite skum. Han körde lite konstigt. Gjorde snäva svängar och körde fort.
I en sväng så vred sig permon t.om. Han spände alltså inte fast mig ordentligt! Jag vreds ungefär 45grader åt vänster. Hade jag inte varit nära väggen (som stoppade min "snurr") Så hade jag säkert vridits mer. För jag dunkade liksom i. Och han märkte ingenting tror jag.

Jag kom fram dit jag skulle hel och välbehållen.
Sen på kvällen har jag bara tagit det lungt och kollat på Idol. Dom är ju så duktiga i år tycker jag!

Vill avsluta detta inlägg med att skriva att jag har haft en toppen bra fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0