Måndag!

God kväll!
Ny vecka igen då. Är det bara jag som tycker tiden går så fort nu för tiden?
Jag är på sjukhuset just nu. Kom hit vid 13:00 ungefär. Tog prover direkt och även lymfterapeuten kom och jag fick min massage. Det är ju så himla skönt alltså!
Tyvärr kommer inte hon vara här på sjukhuset på ca en månad nu för det är en annan grej hon måste göra. Det är ju lite synd. Hoppas den månaden kommer gå fort och att hon sen är tillbaka!

Vid 15:00 kom kuratorn. Jag var väldigt trött då och sa som det var att jag inte orkade prata om något speciellt. Så vi pratade en stund tills pappa och Annabelle kom. 
Det var en jäkla snabbvisit av dom kan man ju säga. Tror inte dom stannade i mer 40 - 50 minuter.
Visserligen har han aldrig varit den som har stannat så länge.

Jaja.. Mitt HB låg på 83 - 84 någonting. Så jag fick en påse blod.
På kvällen har jag bara duschat, gjort lite armband och sen har jag kollat på TV.
Tänkte kolla på webb TV. Svenska Hollywood fruar som jag brukar göra på måndagar. Hehe! Tycker det är så bra!

Efter det så ska jag väl försöka sova. Hoppas verkligen natten blir bättre nu än vad den var till idag. Sov verkligen ingenting inatt. Det vart kanske 1- 2 timmar sammanlagt. Hade så fruktansvärt ont! Usch allså!
Från skala ett till tio, då tio är värst så låg min värk på 9. Ingenting hjälpte inatt.. Och så hade jag feber på det. Det låg på 38,4. Jag somnade på morgonen för då försvann smärtan nästan.
När jag sen vaknade för dagen så var jag verkligen jätte trött. Är ganska trött nu med.

Nu ska jag avsluta detta inlägg.. Vill berätta om en kul grej också. Jag har nämligen blivit moster! Min syster Pilla har fått en liten pojke. Han föddes i fredags!  Är verkligen jätte glad!
Kika in på hennes blogg (HÄR)!


Kommentarer
Postat av: elin

åh vad glad jag blir! ;)

mjo, de är u inte direkt KUL med anorexia om man säger så..

och nej jag tror faktiskt att ingen av ina syskon påverkas, det äter normalt :)

2011-10-04 @ 09:43:11
URL: http://wahhlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0