Måndag!

God kväll på er!
Ny vecka igen då. Tänk att det redan är november imorgon. Nu går det fort.
Har ni haft en bra helg då? Min har varit helt okej. Har inte gjort något speciellt men ändå.

Nu är det måndag och jag är på sjukhuset som vanligt. Kom hit vid ett tiden och strax efter kom Pernilla och Bejamin. Vi pratade lite och strax efter två kom även mamma och Sanna. Det var kul att träffa alla samtidigt. Dessutom var det första gången för Sanna att se Bejamin.
Mamma och Sanna åkte strax innan fyra och Pernilla och Benjamin drog strax efter.
Som sagt det var kul att dom var här och dessutom var det lite roligt att Bejamin var vaken mycket mer denna gång. Förra gången dom var här så sov han mest. Alltså han är ju mysig då också, men ni kanske förstår vad jag försöker säga?
När alla hade åkt så har jag bara kollat på TV och förberett mig för duschen. Det var ganska jobbigt denna gång. Det kändes så himla obehagligt att jag trodde det blödde. Jag har ett sår högre upp på ljumsken och det pumpade jätte mycket i pulsen under och så kändes det som en våt varm fläck underlindorna som bara blev större och större. Det var super läskigt! Jag var inte så glad då..
Men det gick bra. Skönt att komma tillbaka i sängen.
Har käkat lite kvällsfika och sen bara kollat på MTV. Kollade på ett program av Criss Angel. Han är ju så cool tycker jag! Och snygg! Hehe!



Han och hans katt. Vet ni vem han är? Ja, inte på bilden då. Alltså vad han är känd för?
Jag tror inte han är så känd internationellt.. Innan jag kände till programmen så visste jag inte vem han var.

Nu ska jag avrunda och kolla runt lite på nätet. Avslutar med en bild på min plast sked som blev böjd av det varma "buljong" vattnet. Blev lite förvånad när jag tog upp den.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0