Ett sista inlägg för idag..

God kväll på er!
Nu är jag på sjukhuset. Eller ja, jag kom hit vid halv fyra ungefär. Taxin kom och hämtade mig fem i tre. Fast jag trodde seriöst att dom skulle åka utan mig för när han knackade på dörren så hörde han inte när jag skrek "kom in!" (Var hemma själv. Annars brukar mamma släppa in dem)
Han knackade och knackade och jag tänkte att snart tröttnar han väl på att ingen öppnar och åker. Men till slut öppnade han tack och lov.
Han sa dessutom: Ropade du kom in?

Jag tänkte bara jösses äntligen. Sen åkte vi till sjukhuset. När jag kom fram så tog man prover ganska direkt på mig.
Mitt HB låg på 84. Egentligen brukar jag få en påse blod men idag fick jag två. Kanske är lika bra? Vad vet jag?
Och mitt kalium låg på 5,3. Det är alltså lite högt igen.
Jag blir lite smått irriterad på det där. Att det åker upp och ner. Det var såpass att dom tyckte jag skulle ta ett glas Resonuim mot det.
Skönt i alla fall att det inte är jätte högt. Det ligger inom en sådan gräns att det bli omläggning. Och det är nästan huvudsaken för mig. Fast det är klart det alltid är bättre om det är lägre.. Hih!

Annars har jag inte gjort så mycket mer idag. Kollat på TV här på sjukhuset och duschat nu på kvällen. Skönt med dusch förutom att man fryser så in i helsike! Uhuh! Fast skönast är det är krypa ner i en nybäddad sänf efter duschen. Det måste ni ändå hålla med om?

Nog babblat.. Väntar på kvällsfika som jag ska käka nu innan jag ska fasta. Tänkte kolla lite på nätet samtidigt och sen när jag är klar så ska jag försöka sova. Har omläggning 09:15 imorgon! Toppen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0