Aj!

Fy sjutton vad jag har ont i vänstra sidan av magen. Speciellt när jag tar ett andetag. Det kom helt plötsligt och så strålar det upp i vänstra axeln.. Det gör jätte ont verkligen. Hoppas det inte ska göra så här ont inatt. För då kommer jag inte att kunna sova. Jobbigt! Får försöka läsa eller något då. Annars har jag haft en bra helg. Knappt haft ont alls. Undrar om det kan bero på att omläggningen i fredags vart super bra! Blev så glad när jag vaknade upp från narkosen. Hihi! Som sagt. Min helg har varit bra. Har inte gjort något speciellt. Bara tagit det lugnt. Det är skönt det med! Och vet ni? En annan sak. Min dator hämtas hem nu i veckan! Wiiho! Ska bli skoj. Sen hoppas jag att den håller ett tag sen. Tråkigt att behöva lämna in den hela tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0