Onsdag #2

God kväll!
Har precis kollat på filmen Hur många lingon finns det i världen. Filmen var helt okej.
Dom är ju så jäkla sköna, dom som är med från Glada Hudik. Hur söta som helst! Eller vad tycker ni som har sett dem?



Nu är jag jätte trött.. Funderar på att strax göra mig iordning för att sova. Men tror jag ska kolla runt lite på nätet först. Hittade en sida med skit snygga grejer till inredning som jag blev lite nyfiken på.  Klicka HÄR för att komma dit. Jag tänkte kolla runt lite där. Sen ska jag kolla en upp en idè till julklapp som jag har. Kan inte säga vad ifall den personen läser bloggen.  Haha!

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Har tagit det lungt. Bara kollat på TV. Mådde inte så bra idag tidigare på kvällen.  Hade verkligen jätte ont i huvudet och i stumpen. Tror jag har druckit dåligt idag så det är nog därför jag har haft huvudvärk men att jag hade ont i stumpen vet jag inte varför.  Det är ju i och för sig så ibland.
Det var en konstig smärta. Det kändes nästan som man hade kramp. Det typ gnodde och molade.
Men det var så jag stod ut.

Nu ska jag avrunda detta inlägg och kolla klart på nätet. Sen ska jag släcka och göra mig i ordning för att sova. Önskar er en:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0