Ni frågar, jag svarar!

Fick en fråga förut som jag tänkte svara så gott jag kan på.



Fråga: Jag undrar om "stumpen" kommer läka någon gång?

Svar: Jag kan inte ge ett riktigt svar på det för jag vet faktiskt inte. Det är ungefär sju år sen jag amputerades och såren är fortfarande kvar.
Under dom här åren som har varit så har vissa av såren nästan varit läkta. Men sen kan det vara så att huden typ spricker upp och då är såren tillbaka.
Om det någonsin kommer läka tror jag inte att någon vet men man hoppas ju på det. Att det finns något man kan göra så det blir bra. Frågan är vad?
Så länge får man nog fortsätta med omläggningarna.

Det vart ett snurrigt svar för jag vet inte riktigt vad jag ska svara eftersom det knappt är någon som vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0