Min torsdag..

God kväll!
Torsdag nu då. Är på sjukhuset som vanligt på torsdagarna. Kom hit vid halv fyra ungefär.
Var en ganska jobbig resa hit. Har haft så ont idag. Inge kul alls... Det känns fortfarande, men det är så man står ut.
Sen har jag även en konstig känsla i stumpen. Det liksom kryper på något sätt. Känns typ oroligt och man får svårt att ligga still och slappna av. Ger det sig inte så får jag kanske ringa efter nå avslappnande.

Nog pratat om det. Som sagt, kom hit runt halv fyra. Ganska direkt tog man prover på mig. Mitt HB låg på runt 76 och kaliumet på 5,9. Det var alltså inga bra värden alls idag. Tråkigt!
Ska få två påsar blod. Väntar på den andra just nu. Sen har jag fått Resonium mot kailumet. Dom sa att man ska ta nya prover imorgon bitti för att kolla kaliumet och ligger det fortfarande ganska dåligt så ska jag få en dos Resonium till.
Jag bli ju lite orolig att dom kanske kommer skjuta upp omläggningen imorgon p.ga kaliumet. Vill så jätte gärna ha den och dessutom har jag en tid halv nio imorgon på morgonen.. Hoppas att det är bra värde imorgon eller att det i alla fall ligger någorlunda.
Det visar sig..
Annars har jag inte gjort så mycket idag. Duschat som vanligt och sen bara kollat på TV. Det var b.la Jullotta på Liseberg idag. Jul allsång. Ganska mysigt att se på. Dock har jag verkligen ingen jul känsla. Har ni det?
Det beror säkert på vädret. Att det fortfarande är varmt och ingen snö. Som det känns såhär..

Nu ska jag kolla runt lite på nätet och sen kanske ta något att äta innan jag ska fasta.

Bjuder på en bild på min pimpade dator. Fick figurerna av Pilla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0