Min fredag..

Hejsan och god kväll på er!
Jag har en känsla av att detta inlägg kommer bli lite konstigt. Men det får väl bli så då.
Kan börja med att säga att jag tänkte blogga tidigare men mitt internet krånglade då. Men nu så!

Fredagen börjar gå mot sitt slut. Har haft en bra dag idag.  Omläggningen vart av mellan 08:30 - 09:00 idag. Det var inget som skjöts upp som jag var rädd för.
Omläggningen har gått bra och resultatet var bra. På uppvaket hade jag inte mer ont än vanligt heller så det var skönt. Däremot var jag verkligen super trött. Somnade till och från hela tiden. Hehe!
Sen när jag kom tillbaka till avdelningen så han jag sova i ungefär 20 minuter. Sen kom mamma och strax efter en från assistansbolaget.
Skulle intervjua ytterligare två stycken som vill bli assistent till mig idag. Det gick bra. Det var lika dant som förra gången. Dom var helt olika dom två som var idag. Den ena verkade rätt okej och "bra".
Nu ska jag fundera över helgen hur jag vill göra på måndag. Hon från assistansbolaget ska få refernser från tidigare jobb och sen ska jag fundera på vilken jag gillar bäst hittills m.m..

Sen efter mötet så har jag bara fördrivit tiden med att kolla på TV. Sen skulle avdelningen beställa utemat idag till middag så jag fick beställa med dem. Det är ganska bra det. Slippa sjukhusmaten och käka något gott. Vad jag förstod så beställer dom oftast nästan alltid på fredagar så är jag sugen så har dom sagt att jag får beställa jag med.
Så det gjorde jag. Beställde en sallad. Tror den hette INDIANA SALLAD. Var med både kyckling och räkor. Konstig kombination kan man ju tycka men det var gott och jag visste inte vad jag ville ha. Hehe!



Jätte bra sallad. Färsk och så. Hade inte så stora förhoppningar på den för förut när jag har beställt därifrån så har det ibland blivit lite knas. Men nu var det super bra mat! Toppen!

Klockan 20:00 åkte jag hem. Skönt att bärhjälpen redan stod på gården och väntade när jag kom. Annars kan det bli så på fredagar att jag kommer först och så kan man få vänta upp till 10 -30 minuter på bärhjälpen. Det är rätt värdelöst om jag ska vara ärlig..

Annars har jag inte gjort så mycket mer idag. Kollat på lite på Idol. Åker ju hem då det börjar så jag hinner bara se slutet och andra delen. Men Moa är iallafall vidare! Yes! Henne hejar jag på.  Synd att Molly åkte ut. Men men..
Ska nog kolla på reprisen imorgon.

Kommentarer
Postat av: /C

Hej :) vad roligt att det går frammåt med assistentansökningarna, spännande å se vem det blir sen. KOmmer säkert bli jättebra tror jag :) Kram

2011-11-26 @ 10:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0