God natt!

Har nu spelat Runescape i strax över 3 timmar. Vilken nörd man är ibland alltså! Och det är min lillasysters fel.
Hehehe!  Nej då men det är kul ibland. Speciellt när man har något att göra där.



För er som inte vet vad Runescape är så kan jag berätta. Det är ett spel som folk över hela världen spelar tillsammans. Ett online spel kanske det heter?
Man gör alltså en "gubbe" som man spelar sen. Och i spelet gör man olika  "utmaningar".
Man kan dessutom lära sig laga mat, slåss (ingen blod), träna magi, skjuta pilbåge, fiska, hugga träd och sten, tjäna pengar. m.m. Listan kan göras lång och man blir dessutom bättre och bättre.

Allt är på engelska dock!




Jag på bilden och någon annan som spelar ute i världen. Jag klipper får på bilden. Haha!

Nog pratat om Runescape. Precis fått mitt näringsdropp på kopplat och ska nu försöka sova.  Klockan är mycket och jag ska vara på OP halv nio imorgon (idag). Fast jag ska ju i och för sig sova där med.  Gör inget om jag är trött! Hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0