Trött...

God kväll!
Trött, törstig och uttråkad är vad jag är.. Har inte lust till speciellt mycket heller. Tänkte att jag kan ju skriva någon rad i bloggen.
Det vart en sen natt. Somnade väldigt sent och vaknade nästan hela tiden. Usch usch! Man kan med andra ord säga att min sömn var väldigt lätt. Vaknade för minsta lilla. Sen vid 11.00 så försökte jag vakna för dagen. Då var jag ganska pigg men tröttheten kryper sakta på mer och mer nu..
Jaja.. Mamma jobbar. Är hemma kväll med syrran. Tror hon har ganska tråkigt hon också om jag ska vara ärlig.

Jag har en fråga till er. Nu dom senaste minutrarna har jag försökt leta efter någon bra beskrivning på hur man får PC spel att fungera utan skiva (när man har laddat ner alltså) men jag hittar ingen bra beskrivning.

Någon som vet hur man gör? Eller vet en bra sida med beskrivning?

Hör gärna av er här på bloggen eller mail!

Jaja.. Liten uppdatering blev det. Nu ska jag ta något att dricka. Blir väl vatten. Höhöh!
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Terese♥

Hej hoppas allt är bra?

Undrar om du har lust att hjälpa mej välja en klänning tills skolavslutning och till en avslutnings middag. Tack för alla tips oxh svar! kram!!

2011-05-15 @ 20:33:35
URL: http://terese.werkelin.blogg.se/
Postat av: Malin

Då ska du använda Daemon Tools :) Finns beskrivning på Google samt filer.

2011-05-18 @ 18:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0