Fredag!

Tjohoo!
Dags att sova snart. Har omläggning idag. Viken tid vet jag inte men hoppas det blir på förmiddagen. Det börjar kännas att det är dags för det. Känns svullet men det gör inte så ont.

Igår var det torsdag och jag hade tid till tandläkarn. Har min tandbehandling som jag gjorde. Med tanke på att man nu är vuxen så är det nu dags att gå hos vuxen där. Fick träffa två personal där ifrån med en från barn som jag känner. Dom är jätte trevliga. Den ena hade en labrador.
Sa att jag också har det, fast två då. Kul kul!
Det gick jätte bra när dom kom. Dock har jag ett hål som måste lagas men men. Jag MÅSTE verkligen skärpa mig med skötseln av mina tänder. Det ser inte fan ut i munnen men det blir ju det om man inte skärper sig. Dessutom har jag problem att jag får lätt hål. Usch!
Tog med mig mitt kort som bevisar att jag har "Billigare" tandvård. Så besöket kostade 100kr istället för en förmögenhet. Det är skönt att jag har det där kortet! Men det är klart att man inte vill åka till tändläkaren ändå. Räcker ju med sjukhuset..
Senare kom pappsen. Hans tjej var inte med denna gång. Pratade med pappa mycket! Och det var trevligt! Hihih vi pratade b.la om lördagen. Jorden ska ju "gå under" då.. Hehe!
Han var hit en snabbis men skulle komma nästa vecka också. Skoj skoj!

Annars har jag inte gjort så mycket. Tittat på TV, käkat och duschat typ. Good good!!
Alldeles strax ska jag väl sova. Ska bara titta klart på nätet lite.
Sköterskan har ganska nyligen plockat bort en isekt här inne i rummet så nu kan jag väl sova lungt. Vi trot det var en bagge av något slag.
Usch hon sa att hon tyckte den var hård när hon tog i den. Fick nästan lite rysningar. Insekter är bland det värsta jag vet. Verkligen!
Men nu är det BORTA! Mohahaha!!

Och god natt på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0