Natti natt!

God kväll!
Ska alldeles strax försöka sova tror jag. Är ganska så trött. Har varit vaken sen runt 06.30 imorse. Det är inte likt mig kan jag lova!
Brukar sova till lunch. Hehe! Så jag känner mig ganska små seg. Hoppas bara att jag kan få ro till att sova sen.
Det är konstigt det där. Ibland kan jag vara hur trött som helst men inte få ro till att somna. Då blir man ändå vaken trots att man är trött som bara den.
Hela förmiddagen har jag läst. Läser en bok som heter För tusende gången. Har nästan läst ut den. Ska kanske skriva en recension sen någongång? Har fler recensioner att skriva. Bara det att jag inte har orkat.
Sen har jag bara setat vid datorn idag. Tittat lite på film som High school musical och Flickan som lekte med elden.
Var så himla länge sen jag tittade på dem.
Jag är i och för sig ganska sugen att titta på sista filmen av triologin. Vad heter den? Luftslottet som sprängdes?
Jaja, får väl kika runt.. Tror jag ska ha den på datorn.. Någonstans..
Har för övrigt haft en ganska bra dag. Knappt haft ont vilket har varit super skönt! Jag trodde faktiskt dagen skulle bli ganska jobbig. Eller iallafall åt det jobbigare hållet. Oftast när jag är trött så blir allt så mycket värre. Blir kinkigare och tycker typ allt gör ont då, och står knappt ut med någonting. Men idag så!!
Nu ska jag höra om mammsen är vaken, ganska tyst här hemma. Hihih! Sen får jag väl se om jag kan somna.. Annars så blir det movie time!!



MJAU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0