Ett litet inlägg

Hejsan! Ville mest skriva att jag lever och mår bra. Mitt Internet har krånglat hela långa dagen. (skriver från mobilen) Usch! När man är utan Internet så inser man hur svårt det är att leva utan det. Tycker inte ni det? Jag har haft skit tråkigt idag och inte riktigt vetat vad jag ska göra för att få tiden att gå. Man tänker ju liksom: jag kan kolla på nätet! NEJ JUST FAN, det FUNKAR ju inte!! Jag har tillbringat dagen med att spelat sims och pluggat matte. De har gått hyfsat bra i alla fall. Jag har nästan varit smärtfri hela dagen (om man bortser från en stund på eftermiddagen). Vilket konstigt inlägg det blev nu. Men men. Förlåt att texten är i en enda klump typ men de blir tyvärr så från mobilen. Nu ska jag av runda. Vet inte vad jag ska göra nu. Hade velat läsa men har ingen bok. Den jag vill läsa är bort tappad av en viss person. Suck. Aja, kram på er och god natt!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej Saara,



Har du sett att vi startat Svenska Klippel-Trenaunay Syndrom Nätverket?! Det är Ingela (mamma till lille Liam) och jag som gjort det!! Än så länge finns vi bara på facebook men har kontakt med flera sjukhus runt om i landet så vi ska försöka få ihop en hemsida!!!



Även jag har en blogg nu, se ovan!



Kram

2011-05-05 @ 18:55:30
URL: http://lifslevande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0