Lördag!

Hejsan!
Det är lördag idag och bloggar nu från datorn hemma. Kom hem igår kväll. Det hände inte mycket på sjukhuset när jag kom in i onsdags natt med ambulans. Det var skönt att dom hade koll på en men trots det var jag väldigt rädd.. Var rädd så fort jag skulle röra mig. Usch det var jobbigt!!



Fick även höra att det blödde under omläggningen. Har hört rykten om att det pratas om att göra en sån där "klistring" av kärl, där det blöder. Det kanske är bra att göra det?

Jaja, När jag kom hem igår var jag faktiskt fortfarande lite nojjig över att det kändes som om det skulle blöda och så men det är bättre nu.
Idag är det lördag. Men det vet väl dom flesta om? (Hoppas jag) Jag har inte gjort så mycket alls. Det har varit så fruktansvärt varmt. Jag lider verkligen av värmen. Usch! Och så har jag haft mycket ont.
Och som jag skrev i ett tidigare inlägg. Det är tyvärr något jag får räkna med i sommar. Att ha ondare. Kärlen svullnar ju upp av värme så jag tror b.la att det är det som är orsaken.

Idag har jag typ sovit. Vaknade väldigt tidigt och var vaken och läste. Sen tittade jag på reprisen av Talang 2011. Tycker det är så bra! Tror det var någon kille som löste rubiks kub som gick vidare till finalen som är nästa vecka. Haha jag gillar inte alls dom där kuberna. Klarar aldrig att lösa en sådan. Skulle jag lyckas lösa en sån på en dag så skulle jag känna mig som en KUNG!  Medans han löser den på mindre än 20 sekunder... Haha! Jaja.. Efter det så somnade jag till ett tag. Gud så skönt det var!
Men nu är jag vaken och tänker vara det tills jag ska lägga mig. Ska titta lite på TV senare.
B.la "Kvällen är din" som går på kanal 4. Handlar om människor som får sina drömmar uppfyllda. Blir smått sur att jag inte nominerade mammsen. Hm.. Men kanske om det blir en andra säsong?

Jajja, Hoppas ni har det bra och kan njuta av värmen. Själv så försöker jag hålla mig så sval så möjligt. Just nu genom att dricka milkshake som mamma har gjort!



Hallonsmak!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0