God kväll!

Usch tog precis en äcklig medicin mot hög kalium.. Ett pulver som luktar vanlij men smaken påminner om grus (?) Eeuk!





Aja.. Onsdagen börjar närma sig sitt slut. Jag ska alldeles strax sova. Ska upp med tuppen imorgon typ.
Ska vara möte på lassarettet som jag måste till. Är ganska nervös ärligt talat.
Jag har inge problem med att vara bland folk, men när det är ett möte där det bara handlar om mig är jobbigt.. Åh!
Ja, jag hoppas det går bra.

Min onsdag har bestått av att ta det lungt mest. Har setat vid datorn och kollat runt på lite bloggar. Det är nästan det enda jag gör vid datorn. Sen har jag tittat på filmen Red riding hood. Den var bättre än vad jag trodde faktiskt! Kanske ska skriva en recension om den sen någongång.
Jag har även fixat syrrans hår inför imorgon. Hon har skolavslutning då. Kan knappt förstå att hon ska börja nian. Jösses! Hon börjar bli stor! Älskade lillasyster :) Och hon vart jätte fin i håret. Krusade det och hon vart som ett troll! Hhihih! Så söt så!

Jaja, ska avrunda.. Blev lite snabbt nu bara. Kommer åka redan 08.50 imorgon istället för 14.55.. Suck! Hatar att gå upp tidigt. Är trött och blir extra kinkig då.. aja...

Kommentarer
Postat av: En blogg om Kevinn

Usch! Avskyr medicin! :(

Hur mår du förövrigt? Med din sjukdom menar jag? :)

Kram!

2011-06-18 @ 10:36:22
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0