Söndag!

God dag!
Ingen rolig dag alls idag. Har ont till och från, är fortfarande väldigt trött och har ont i huvudet. Det är konstigt vad dagarna kan variera egentligen.
Har knappt haft ont dom senaste dagarna men nu verkar det vända och värken kommer tillbaka.
Jaja.. Det var skönt så länge det varade!

Söndag idag. Har haft lite regnskurar idag och även åska. Men det höll inte på så länge. Vilket är skönt!
Minns förut då åskan var i Hallstahammar. Då gick strömmen i hela hallsta och jag har en luftmadrass som går på el. Ja, inte bra! Försvinner luften så blir det fruktansvärt hårt. Haha! Men all luft hann inte försvinna som tur var. Men madrassen vart riktigt mjuk.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Titta runt på nätet kanske och sen titta på någon film? Kanske ska tjata på mamma om hon kan åka och ta ut mitt paket? hm! Nej kanske inte. Jag vet att det aldrig är kul när någon tjatar på en. Då ska jag inte heller göra det..
Imorgon bär det av till sjukhuset igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0