Snart sov dags!

Har precis ätit kebab och skriver nu lite innan jag ska försöka sova. Är jätte trött.
Trots att jag sov som en gris inatt så var jag skit trött när jag vaknade vid lunch. Jag käkade frukost och kollade lite på nätet, strax efter det så sa mamma att hon skulle vila en stund och jag tänkte att jag kunde göra detsamma.
Det var bara det att jag vilade till halv sex på kvällen.
Visste inte ens att klockan var så mycket men tänkte att "nu har jag vilat ett tag, kanske dags att vakna till lite?"
och då tittade jag på klokan och tänkte herrejävlar! Hehe!
Har lagt märke till att gör jag något som jag inte brukar göra som jag gick på stan igår, då blir jag verkligen jätte slut efter det. Det tar verkligen på min kropp! - Men det är det VÄRT!

Så idag har jag inte gjort så speciellt mycket. Har målat lite i min nya målarbok som jag köpte igår.
Tycker det är avkopplande att måla!
Jag hade velat köpa en Mandala målarbok men hittade ingen. Eller jo dom hade det i butiken men det var med figurer som féer och cirkusfigurer. Det vill inte jag ha. Jag vill ha med lite svårare mönster.

Som bilden typ:



Synd att man inte har skrivare för då hade man ju kunnat skriva ut en massa olika svart vita och göra sin egna målarbok. Finns ju hur många mönster som helst på google!

Jaja,, Nu ska jag avrunda. Hoppas ni sover gott inatt! Kramar

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

Var gärna med i min nya tävling på bloggen där du kan vinna en valfri vara från appleskal.se :D kram!



ps. förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer ;(

2011-07-20 @ 23:54:26
URL: http://perssoneemma.blogg.se/
Postat av: Pilla

jag kan skriva ut såna till dig på jobbet sen när jag börjar jobba:) kan jag komma på måndag och hälsa?

kram

2011-07-21 @ 21:58:23
URL: http://zpernillaz.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej vännen!

Jag har oxå fastnat för mandalas! Jag letar ibland upp på internet och skriver ut men jag har köpt i bokhandeln en ljusgrön, i samma serie som den med feerna, som är från 9-99 år tror jag ;-). Där är svåra mönster. Om du kollar på baksidan på dem som finns i bokaffären så står där att det finns svårare. Jag ska försöka kolla upp till dig vad den heter!

Kram

2011-07-22 @ 10:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0