Min fredag..

Var väldigt trött igår och satt aldrig vid datorn.
Tittade på film hela kvällen när jag kom hem, fram till natten på kanal 4. Dom visade komedin Adam och Eva och drama trhillern Öga för öga.
Adam och Eva har man ju sett förut men Öga för öga hade jag inte sett. Och så käkade jag kycklingtallrick till! Mums! Det är som kebabtallrick fast med kyckling istället.



Min fredag var väldigt jobbig. Var på operation för min omläggning 08:30 och omläggningen gick nog bra. Men när jag vaknade upp hade jag så fruktansvärt ont. Så istället för att åka tillbaka till avdelningen som jag annars brukar göra vid lunch så låg jag kvar på uppvaket till runt klockan 15:00.
Alltså runt 3 timmar extra.
Fick smärtstillande efter smärtstillande typ. Det är så starka mediciner att jag somnade om flera gånger, men sen vaknar man igen och känner att man har ont os.v.
Strax innan tre så frågade jag om jag kunde få åka till avdelningen för då hade det börjat gett med sig lite.

Detta gör mig lite nervös. Vill inte ha det såhär på tisdag då jag ska på stan. Nej nej! Men samtidigt. Bara för att det gjorde fruktansvärt ont nu så behöver det inte alltid ske nästa omläggning.

Sen efter det så har jag bara tagit det lungt. Man blir ganska utmattad/trött när man har jätte ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0