Måndag!

Hejsan!
Har ni haft en bra start på veckan?
Jag har haft det ganska bra fram till eftermiddagen. Sen har jag haft ont. Vilket har varit jobbigt.

Idag vaknade jag vid 10.00. Var verkligen super trött men det var bara att vakna. Sen har jag gjort mig iordning för att åka till sjukhuset.
När jag kom fram så tittade jag på TV i väntan på min lymfmassage och att Pilla skulle komma.
Lymfterapeuten kom först och strax efter kom Pilla. Det känns som det var ett tag sen jag såg henne så det var jätte kul att Pilla kom! Hon hade med sig fika så vi fikade efter jag hade fått min massage.
Sen har vi bara pratat och tittat på TV. Vi pratade om allt typ! Hihi! Det är alltid trevligt när hon kommer

Har även tagit blodprover som vanligt. Mitt HB låg på 85. Fick en påse blod. Det var inte så farligt för att vara jag! Hoho!
Påsen med blodet har gått klart och nu går desferalet. Får en påse nu när jag bara fick en påse blod. Vet inte varför man har minskat med det. Jag menar, förut då jag låg på barn så fick jag två påsar desferal oavsett hur många påsar blod jag fick.
Jaja. Ganska skönt att slippa vara kopplad till något!

Nu ikväll har jag duschat och ätit kvällsfika. Duschen gick jätte bra! Jag och sköterskorna pratade om Power meet samtidigt. Hehe!
Ska snart ringa efter något mer att äta innan jag fastar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0