Inte som jag tänkt mig..

Det vart ju inte som jag har tänkt mig inatt. Det började rinna ur stumpen.
I ljumsken ungefär.
Då trodde vi att det var blodblandat med vätska men nu vet vi inte riktigt. Men obehagligt var det och jag var jätte rädd. Fläcken var stor som en handflata.
Men iallafall. Mamma ringde till avdelningen och jag åkte in. Fick en tur i ambulans. Usch! Va inne på sjukhuset typ halv två. Mitt i natten!
Hatar när det går igenom. Blir så rädd och osäker. Och det innebär att jag sv väldigt illa. Tror jag somnade mellan klockan tre och fyra. Är trött nu.



Nu ligger jag bara och tittar på TV. Mamma var nyss här och lämnade mediciner. Ska strax få blod och senare blir det dusch. Gud vad jag längtar till omläggningen imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0