God natt!

Skriver ett litet inlägg nu innan jag ska försöka sova.
Är ganska trött fast jag inte har gjort något speciellt idag. Men ska i och för sig upp tidigare imorgon. Ska till sjukhuset som vanligt klockan 12.20.
Har min lymfmassage några veckor till. Sen går lymfterapeuten på semester i några veckor.
Då kanske jag ska ändra om taxin så man kommer lite senare. Åker ju in tidigt just för massagen.

Jaja. Söndagen börjar lida mot sitt slut. Har som sagt inte gjort så mycket idag. Tittat på TV och setat vd datorn typ. Har kollat lite på datorväska på onoff;s och elgiganten;s hemsida. Men tycker alla (dom flesta) som passar min dator ser så tråkiga ut.
Visst, nu är inte utseendet allt men jag vill ha både en snygg och bra väska. Tror det behövs efter det som hände min dator. Har fått reda på vad som troligen har hänt.
Men jag hittade två snygga och bra på onoff. Dom var på REA så hoppas det finns kvar någon. Får be mamma åka in och kolla imorgon.

Det är med den där apan på:



Nog pratat om datorväskor.
Jag har mått ganska bra idag. Det har varit skönt. Skrev i förra inlägget att jag var lite efter med mina mediciner idag. Trodde jag skulle få ondare p.ga det men nej det fick jag inte. Så himla skönt!
Och så har vädret varit bra. Inte så överdrivet varmt! Kan det bli bättre? Vette sjutton.. Hihih!

Jaja.. Nu ska jag läsa lite nyheter och sen kanske försöka sova. God natt på er!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Sv: Haha, tack så mycket. Din blogg är med fin! :)

2011-07-04 @ 07:23:54
URL: http://www.emlas.se
Postat av: linn

sv: Okej, då förstår jag. Tack för ditt svar :)

2011-07-04 @ 13:23:30
URL: http://lillalinnpinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0