God natt!

Skriver ett inlägg nu innan jag ska försöka sova. Mamma har precis öppnat fönstret inne i rummet så då slipper fläkten gå på inatt. Den går nästan dygnet runt känns det som.
Det är väldigt skönt ute tycker jag!

Tisdag idag. Det vart omläggning 08.20 istället. Tur det inte vart förskjutet flera timmar!
Omläggningen gick bra. Dock har det redan vätskat igenom och det gör mig sur. Tycker inte det borde göra det samma dag som man lägger om faktiskt. Och det brukar inte göra det heller.
Så länge det är ren sårvätska så kan jag känna mig lugn. Hehe!

Efter omläggningen så sov jag en stund och sen kom mamma som vanligt. Då hon kom så hade mina dropp nästan gått klart. Så jag sa till mamma att:
- Snart så är droppet slut. Ska jag bara ligga här och vänta tills taxin kommer klockan tio?
Då kom mamma med förslaget att man kunde ringa och fråga om det fanns någon taxi hem tidigare.
Så idag fick jag komma hem tidigare som sagt! Det var skönt. Känns ju lit eonödigt att vara där till tio när man är klar. Jag har nämligen stående taxi tider. För då slipper man ringa och boka hela tiden. Då är det ju bättre att det rullar på och så ändrar man om det dom gångerna det behövs.

Hemma har jag inte gjort så mycket. Tittat på TV som Allsång på skansen. Sen har Sanna och jag tittat på film. Tycker om att göra det med henne. Det är mysigt!



Nu ska jag borsta tänderna, läsa aftonbladet och sen sova. Får passa på nu när man är trött och det är svalt!
God natt!

Kommentarer
Postat av: EMMAS

sv: jo samma här :)

2011-07-12 @ 23:57:18
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0