Fredag!

Nu är det fredag. Okej det vete väl ni kanske men jag kan påminna er om det!  Ska det bli skönt med helg?
Nu ser mina dagar likadana ut så för mig kvittar det nästan vilken dag det är.
Ja, som sagt. Fredag. Hade omläggning klockan 08.15. Jätte skönt verkligen! Men vad jag var trött efteråt! Sova ville jag inte göra utan jag höll mig vaken. Kommer sova som en kung inatt!
Mamma kom på eftermiddagen och hjälpte mig. Sen gjorde jag mig iordning för att gå och titta på cruisingen. Var verkligen jätte kul att komma ut bland folk!
Så jag satt där en stund först själv och sen kom mamma och Sanna. Det var trevligt! Dock lite varmt kanske. Hehe! Fanns ingen skugga där vi var. Fick sitta i solen.







Åkte permo ner till stället där jag stod på. Det kändes bra. Tog typ 40 minuter din och 25 hem. Vet inte hur det kommer sig men de vart så. Va skönt att slippa krångla med färdtjänst.
När jag kom tillbaka till sjukhuset så gjorde jag mig iordning för att åka hem.

Nu väntar jag på mamma som gick till pizzerian. Har haft en riktigt bra dag. Äntligen fått göra något roligt! Har mått väldigt bra idag vilket har varit super kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0