Pyssel!

Tänkte äntligen visa upp ett pyssel som jag har gjort för länge sen. Bara att jag inte har lagt upp det i bloggen.

(inte världens bästa bild men men)



Till dem julpynten har jag använt:

1. Potatis säck "tyg" typ.
2. Filt i rött och vitt.
3. Bokärken med glitter på.
4. Hobby lim för att fästa filtet på "säck tyget" och dessutom för att limma fast bokmärkerna på filtet.
5. Vit och röd tråd. (OBS! det röda ska vara till vita filtet och det vita tråden ska vara till röda filtet)
6. Träpärlor i vitt och rött. (OBS! samma sak där, vita träpärlor där det är röd filt och röda träpärlor där det är vitt filt)
7. Bjällror
8. Band

OBS! Nu skrev jag inte grejerna iordning vilket material man ska använda först och så men ni kanske förstår. Jag fick mitt i materialsats. Men det går nog att skaffa delar om man inte vill göra lika många och i andra färger.
Pysslet var väldigt enkelt att göra och väldigt kul!

Och jag är helnöjd!

Kommentarer
Postat av: Pilla

va fina:)

2011-01-23 @ 22:04:42
URL: http://zpernillaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0