God natt!

Nu ska jag försöka sova. Klockan börjar bli jätte mycket.
Men känner mig inte så trött. Har även svårt till att få ro. Men har precis tagit min insomningstablett så hoppas den verkar snart. Den börjar sluta hjälpa. Antar att kroppen vänjer sig vid tabletten och den dos jag har.  Ska den funka så måste jag även ta avslappnande. Och den har jag tagit för ett tag sen.
Kanske måste ta upp det med läkarn. Eller berätta till sjuksköterskorna imorrn så dom kan föra det vidare. För det finns verkligen nätter jag behöver ta insomningstablett.

Jaja. Mamma har sagt att hon ska väcka mig tidigt. Undrar hur tidigt då? Inte som hon gjorde igår hoppas jag. Hon väckte mig fem över 8. Och vet ni varför? - Jo för hon ville säga att det rann i mitt öga.. Suck! Jag menar, det kunde jag ha tagit sen då jag vaknade av mig själv.. Men jag torkade bort det och sa till henne att det hade hon inte behövt väcka mig för. Mammor!
Jag hoppas hon är trött imorgon så man kan få sova. Annars får jag väl säga till henne att jag inte tänker vakna. Haha!

Jaja. Annars har jag tagit det lungt idag. Varit hemma själv med syrran en stund på eftermiddagen och det har varit bra. Har tittat lite på film och kollat runt på nätet. Har inte haft så ont idag och det har ju varit toppen verkligen!
Har bara tagit en extra smärtstillande idag och det är ju skit bra! Men däremot känner man att det är ganska blött i stumpen. Det vätskar mer nu för tiden och jag vet inte varför. Det är verkligen jätte jobbigt med det. ag önskar att det kunde sluta vätska så mycket som det gör. Hoppas det gör det snart.
Så länge får jag väl stå ut.

Men nu så mina vänner så ska jag släcka och sova. God natt med er! (ni som kanske är vakna)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0