Ni frågar, jag svarar!



Vill först säga att jag formulerade om frågorna lite men det frågorna var är:

Hur mycket klarar du att göra om dagarna?

Det beror lite på hur jag mår. Men ärligt talat är det inte så mycket som jag skulle vilja. Jag vill så OTROLIGT mycket men rädslan och oron jag lever med är tyvärr starkare än min vilja...
Jag hoppas att jag en dag övervinner min rädsla och oron. Jag har kommit en bit på väg.

Är du uppe och går eller är du sängliggandes?

Det svaret jag skrev överst stämmer ganska bra in här också. Jag kan vara uppe i rullstol men det är väldigt sällan. Det beror också på rädsla, oro och även värk. Har ofta väldigt ont när jag sitter. Samma sak här. Jag måste försöka övervinna mina känslor.

Finns det någon möjlighet till protes eller transplantation?

Nej det gör det inte just nu. Och transplantation vet jag faktiskt inte helt säkert men jag tror inte det går.

Hoppas du fick ett någorlunda svar på frågrna. Är det något ni undrar så tveka inte att fråga! Försöker svara så gott det går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0