Min fredag :)

God kväll på er!
Tänkte skriva lite om min fredag. Hade en bra dag då!
Kvart över åtta på morgonen var jag på operation för min omläggning. Skönt att jag fick den tiden dom hade sagt. För på senaste tiden har tiderna hela tiden skjutits upp.
Omläggningen skulle göras av en "ny" sa dem. Blev lite nervös över det. Visst han har varit med och kollat när dom andra kirurgerna har lagt om men ändå. Fast omläggningen blev helt okej. Varken bra eller dålig. Så det var bra för att vara första gången.
Efter omläggningen så hade jag lite mer ont än normalt men det var inte mycket. Sen var jag skit trött, sov tills mamma kom.
Sen på eftermiddagen så drog jag ner till stan en stund. Så himla kul att komma ner! Jag trodde verkligen inte det eftersom jag fick blod på torsdagen. Tänkte att "Nu är det kört med det, kommer aldrig hinna ner"
Jag fick en påse desferal. Det var den sista dom hade på avdelningen, så skulle jag behövt en till så hade dom fått beställa från Apoteket. Så dom hörde med doktorn om det. Och jag slapp den andra påsen!

Jag var nere på stan runt 16:00 tiden. Det var ganska dåligt väder men julpyntningen var väldigt fin där. Det var ljus slingor i nästan varje träd och granar lite här och där. Super fint!
Gick runt i alla möjliga butiker, allt från: Leklust, Accent, Gallerix, Akademibokhandeln, Gina Tricot, BR, Åhlens m.m och avslutade stan genom att käka på McDonald´s.. Var där nere själv i tre timmar. Det var faktiskt ganska skönt att gå, strosa runt och kolla på julklappar. Personalen var super trevliga och alla var glada. Personalen
hjälpte mig med allt jag behövde hjälp med, pratade med mig och önskade mig trevlig helg och god jul. Super trevligt! Det gillas verkligen!

Drog ifrån stan klockan sju. Var jätte trött men glad. Nu har jag fixat nästan alla julklappar och det känns super bra.
Chauffören som körde mig hem var ju lite rolig. Skojade mycket och istället för att vara "enkel" och lägga mina påsar och väskor på golvet, så skulle han vara "avancerad" och sätta allt på ett säte och binda fast allt med remmar. Haha! Skojig han va!



Här sitter allt fast med bälte och remmar.





Mina köp + julklappar (men dom kan jag inte visa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0