Måndag...

Måndag igen då.. Idag är det den 12:e. Det innebär att vi har lika många dagar som det har gått i december kvar nu till julafton. Någon som tycker det ska bli mysigt?
Själv så har jag alltid tyckt att julen är mysig att fira. Men jag vet inte... Sen jag förlorade min syster så känner inte jag samma sak för julen längre. Man vill ju fira med hela familjen. Och vi blir aldrig hel igen..
Men jag vill inte gå runt och vara små ledsen över det heller. Jag vet att Jenny alltid ville oss väl och hon vill att vi ska vara glada.

Nog pratat om det. Åkte till sjukhuset 12:20. När jag kom hit så kollade jag på TV tills det var dags för prov tagning.
Sen har jag väntat på lymfterapeuten för jag trodde hon skulle komma, men sen vart klockan så mycket så jag förstod att hon inte skulle göra det. Varför vet jag inte?
Det var ju synd. Massagen är ju så skön. Jaja.. Jag har kollat på TV hela dagen. Var ganska onödigt att jag kom hit så tidigt då eftersom jag ändå inte fick massage. Hehe!

På kvällen runt 19:00 tiden så duschade jag. Duschen gick bra men jag fryser så fruktansvärt när jag duschar. Då blir jag bara sur och grinig. Dessutom spänner jag mig så jag får ont. Det är ganska jobbigt!
Skönt att jag inte fryser så ofta då. Det är i stort sett då jag duschar som jag fryser. Annars gör jag inte det. Det är helt sjukt! Hehe!
Direkt efter duschen kopplade sköterskan på blod. Mitt HB låg på 84 så jag skulle få en påse. På senaste tiden har jag fått blod varenda gång men det har legat inom en sådan gräns att jag bara får en påse. Det är konstigt vad värdet kan variera! Mitt kalium var inte heller så bra. Det låg på 5,4 så jag har fått en dos resonium. Kalium värdet är inte jätte högt men lite.
Nu börjar klockan närma sig tio tiden. Jag har käkat kvällsfika och kollat på nytt avsnitt av Teen mom på Mtv. Tycker dom är bra, så det är kul att det är helt nya avsnitt!

Nu ska jag kika runt på nätet. Funderar på att kolla på webb TV. Sen innan tolv nu inatt så ska jag käka igen. Efter tolvslaget så fastar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0