Måndag..

Hejsan!
Nu vecka och nya tag. Är på sjukhuset just nu som vanligt.
Kom hit vid 13.00. Tog sen prover och halv tre kom min efterlängtade lymfterapeut. Har inte träffat henne på länge nu så det var verkligen jätte skönt att få massage igen!  
Efter massagen så kom kuratorn. Det var tänkt att det skulle vara möte med försäkringskassan an.g aktivitetsersättningen. Men hon var sjuk så jag och kuratorn pratade bara lite. Skönt att veta att jag i alla fall få ersättning för att jag inte kan jobba just nu. Pengar behöver man ju.

Så det är verkligen jätte skönt att det har löst sig!

Mitt HB var idag lite lågt. Det låg på 76 så jag har fått två påsar blod. Vet inte hur mitt kalium låg nu men antar att det ligger någorlunda bra eftersom dom inte har sagt något annat?
Och att jag inte har fått nå medicin mot det.

Det är vad jag har gjort idag. Sen har jag bara fördrivit tiden genom att kolla på TV. Det var ju Robinsson idag! Tycker det är ganska bra. Så det blir nog att följa!

Nu ska jag fortsätta kolla runt på nätet och sen ska jag kolla om Svenska Hollywood fruar har kommit ut på nätet. Dagens avsnitt alltså. Dom har inte kanal 3 här på sjukhuset. Har hört rykten om att dom har tagit bort den för att eventuellt kunna spara pengar.. Vet inte om det är sant dock!

Nu ska jag fortsätta med det jag höll på med här på datorn. Får se hur länge jag orkar sitta. Den blir så varm den här datorn. Jag har nämligen datorn på magen.. Nu har jag en bricka emellan. Hehe!



Bjuder på en bild jag hittade på mammas dator. Tror det är hon som har tagit den!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0