Onsdag!

Tjoho!
Här är jag igen! Väldigt trött men men. Har inte ont så det är super skönt!
Sov skit konstigt inatt. Drömde en dröm jag inte vill drömma igen. Hoppas det var första och sista gången.

Jag drömde att min lillasyster och jag var i vårat hus på landet. Hon var i köket och jag i vardagsrummet. Sen hör jag hur hon flämtar till och får fram: Jenny är här!
Jag tar mig till köket och får syn på henne. Där står hon.. Inte levande. Som ett spöke och tittar mig i ögonen.
Hon tar sig till vardagsrummet och sätter sig i soffan. Sanna vet jag inte vart hon tog vägen. Hon tittar mig i ögonen och säger: ***** kommer inte leva länge till...
Sen försvinner hon.

Ja somsagt det var en riktig mardröm. Vill bara glömma den men ändå tänker jag på den. Usch!
Jaja, det var ett tag sen jag bloggade sist. Har inte setat vid datorn varken i måndags eller igår. Kom så sent hem från sjukhuset igår så när jag var hemma så käkade jag och läste lite och sen släkte jag.
Idag har jag inte gjort något speciellt. Sovit till kl 11.00 ungefär. Sen väckte mamma mig. Jag har pluggat matte idag. Wiohoo!
Tycker matte är ett svårt ämne faktiskt. Tar så lång tid för mig och läsa ett tal. På en timme hinner jag bara göra typ 5-7 tal. Det är inte så mycket tycker jag. Haha tänk om det kunde gå fortare! Det vore skönt!!

Jaja.. Ska avrunda. Käka lite godis nu.. Bye bye!


Kommentarer
Postat av: muffins

usch va läskigt, gillar inte mardrömmar. var det konstigt att träffa henne i drömmen, när hon var spökig eller var det bra på nått sätt också? kanske bara läskigt när hon säger sånna saker.

hoppas du slipper drömma den igen :)

kram

2011-04-28 @ 13:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0