Natti natt!

Skriver snabbt ett inlägg innnan jag ska försöka sova. Är ganska trött. Hoppas jag kan få ro. Det visar sig. Annars får jag läsa.
Min FRIDA tidning kom idag så den kan jag i så fall kika i.
Imorgon bär det av till sjukhuset igen. En natt hemma blir det i alla fall. Skönt att få sova i sin egna säng.
Och vet ni? Jag har faktiskt haft en ganska bra dag idag! Det är varit jätte skönt verkligen. Jag somnade dock lite sent.
Typ runt fyra, halv fem på morgonen. Så min förmiddag gick åt till att sova. Jag var skit trött.
Tror jag sov till halv ett. Sen försökte jag hålla mig vaken. Annars skulle det ju bli omöjligt att sova nu inatt typ.
På eftermiddagen kom avdelningens kurator för första gången. En jätte trevlig människa. Vi pratade lite snabbt om drömmar b.la.. Sen bestämde vi att jag skulle visa henne några drömmar jag har skrivit ner som jag har drömt men jag hittar inte filen. Så det kanske inte blir av. Fast jag kan ju börja om på nytt i och för sig? Tror jag gör det.
Det är lite mysko men för det mesta så brukar jag komma ihåg mina drömmar.

Brukar ni minnas era drömmar?

God natt! Kramar!

Kommentarer
Postat av: matte b

dagdrömmarna minns amn speciellt om det är något man tycker on

2011-04-14 @ 13:04:07
Postat av: Pilla

hej gumman! jag kommer alltid ihåg vad jag har drömt.

brukar drömma om dig, om allt, sist drömde jag att jag var tillsammans med basshunter:)

2011-04-14 @ 20:04:09
URL: http://zpernillaz.blogg.se/
Postat av: muffins

Hej, låter som det är lite bättre med dig, du har en mer positiv syn nu verkar det som, kul :D

Jag minns nästan alla mina drömmar, har även sanndrömmar ibland, lite läskigt men spännande. Skönt att kuratorn verkar bra, kan va bra å snacka av sig ibland.

Kram

2011-04-14 @ 20:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0