Lördag!

Är hemma själv just nu med Nalle. Ja, Nalle är en hund för er som inte vet. HIhi! Mamma jobbar och Sanna är i stallet. Har ganska tråkigt just nu och börjar bli hungrig. Jaja.. Intressant för er? Hehe..
Vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu men tänkte ändå skriva ett inlägg. Har ju inte gjort det på länge.
Ville mest meddela att jag mår bra. Skönt med att vara hemma och ha helg! Och i veckan har jag mått hyffsat bra också vilket har varit ganska skönt!
Jag har inte behövt fått något blod på sjukhuset för blodvärdet har legat på 87 både måndag och torsdag. Visst är det lågt för en normal person (tror jag) men för mig är det ganska okej.
Jag har nämligen alltid lägre än normalt. Har även tagit upp nu med doktorerna att jag inte sover bra och min "avslappnande" inte funkar. Jag fick skriva ett brev till läkarna för att något skulle hända. Så det togs upp på ronden igår. Blev lite rädd ett tag när jag skrev att "avslappnande" inte funkar. Då hade läkaren tagit bort den medicinen totalt och inte satt in något annat. Så jag bad ena sköterskan att ta upp det, att jag faktiskt behöver något ibland. Hon hade också tyckt det. Så då satte han in en annan som jag tycker funkar. Så det är ju bra.
Jaja,, nu ska jag ropa på hunden. Han röjer runt här hemma hör jag.. Hoppas ni har en trevlig kväll!




Nalle! (och vår älskade ängel i bakgrunden)

Tänk att jag minns denna dag fotot togs som om det vore igår fast det var ett tag sen. Jag låg inne på barn då den långa perioden minns jag och mamma, jag, Jenny och Sanna var ute på en vårpromenad våren 09. Vi var utanför Skiljebo centrum Pizzerian då mamma skulle köpa mat minns jag..

Kommentarer
Postat av: Jane - ROCKBLOGGEN

Ohshit vilken fin hund! Labbe? :D

2011-04-03 @ 02:14:42
URL: http://thediarybitch.blogg.se/
Postat av: A N G E L I J N A

fin hund!:)

2011-04-03 @ 11:30:47
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: M

Hej Saara!



Tack för din kommentar i min blogg. Har suttit och läst en del i din och jag blir så berörd. Vilken kämpe du är trots motgångar och sjukdom..

Jag kommer att kika in igen, och vilken fin vovve..



Värme/Trolltyg

2011-04-03 @ 23:28:46
URL: http://trolltygensgalenskap.bloggplatsen.se
Postat av: Cassandra

Svar: Tack så mycket :)

2011-04-04 @ 19:26:41
URL: http://caarnberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0