God natt!

Skriver snabbt ett inlägg nu innan jag ska sova. Klockan är skit mycket och jag ska upp kl 10.00 typ.
Åker till sjukhuset 12.20.
Igår var det söndag. Har haft en ganska bra dag och det har varit super skönt verkligen! Har tagit det lungt hemma och sovit länge.
Till runt ett faktiskt. Sen har jag tittat på tv tills den åkte i golvet. Haha! Så var det med det. Ska jag kolla på tv nu så får jag titta typ neråt. Den står nämligen på golvet. Förut stod den i bokhyllan men den ville inte vara kvar där typ.
Mamma har jobbat på kvällen så syrran och jag var hemma själva. Vi tittade på film och käkade räksallad.
Det var lite snuskigt att skala räkorna med all rom. Tycker det är så himla äkligt att ta i det. Hehe! Men det gick bra och räkorna var mycket goda.
Jag har även tränat idag. Armarna med hantlar. Mina armar är så frultansvärt smala. Och det är absolut inget jag vill ha. Vill ha tjockare armar så därför har jag kommit på att försöka träna lite och bygga upp muskler.
Mina armar är så smala att jag får runt fingrarna med en hand och jag tycker absolut inte att det är snyggt. Man ser ännu sjukare ut då man är smal. Jag vill se någorlunda frisk ut och dessutom är det bättre för kroppen.
Så ni där ute som vill gå ner i vikt och så.
Gör inte det! Det är absolut inte bra och inte hälsosamt alls! Försök och vara nöjda med hur ni ser ut. Och är ni inte nöjda med hur kroppen ser ut så försök och fokusera på det som ni tycker är bra hos er själva istället och inte på det som man inte tycker om.
Kroppen mår bäst av att vara sund!


Nu är det väl dags att försöka sova så man är någolrunda pigg. Dessutom tror jag Pilla skulle komma till sjukhuset. Det ser jag fram emot verkligen! Alltid trevligt med besök från henne.
God natt med er! Kramar!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kanon jobbat=)bruden

2011-04-11 @ 11:03:25
Postat av: Louise

Aajdå liter inte bra. med mig är det bra !



HAr du för dig då? :)

2011-04-11 @ 12:09:00
URL: http://sepenteen.blogg.se/
Postat av: matte

beror på hur man definerar det, ibland måste man g ner för att slippa sjukdommar som kommer med fetma, väga mycket är inte heller hälsosamt för kroppen, man vill inte dö för tidigt i en hjärtinfarkt men är man underviktig ska man självklart gå upp och du har rätt främst tjejer borde inte gå ner, dem ser fina ut som dem är. att gå upp muskelmässigt och bli smalare är bara sunt muskler ger mer energi än fett.

2011-04-11 @ 18:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0