God kväll!

God kväll på er!
Har ni haft en bra valborg och sett någon brasa?
Själv så var jag hemma ikväll. Mamma och dom var ju i Sala somsagt och lillasyster hos killen. Så jag var hemma själv med kissen.
Idag har jag ta mig fan haft bra dag! Knappt något ont alls och mitt humör har också varit bra. Hujedamig! Hihih!
Har inte gjort något speciellt idag. Eller jo, faktiskt!! Har setat uppe en stund i min rullis! Det kändes såpass bra idag! (Har inte gjort det på länge om jag ska vara ärligt) Men iallafall. Jag satt alltså uppe en stund. Ungefär 30 minuter. Tittade på TV i vardagsrummet med mamma och drack citronvatten. Hundarna vart "konstiga" när jag kom upp. Förmodligen fattade dom ingenting. Dom svansade runt mig hela tiden. Hehe!
Men efter ca 30 minuter så fick jag så förbaskat ont i rumpan så då ville jag tillbaka. Jag är så bening nämligen, så det vart som ett tryck när jag satt.



Lilla bildbeviset!

Men allting gick jätte bra och mamma vart glad att jag ville försöka. Får inte glömma att be henne pumpa på mina däck i veckan. Dom var ganska dåliga. Men jag satt typ still i stolen så det gick nog bra.

Annars har jag inte gjort så mycket annat. Setat vid datorn, tittat på nätet och spelat sims. Nu börjar klockan bli super mycet och jag är ganska trött. Det var ganska jobbigt att komma upp fast det gick bra.

Hoppas ni har en bra valborg och ta det lungt med alkoholen (ni som tänker dricka)

Kram!!



(kanske lite sent, men men)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0