Ett litet "just nu" inlägg + svar på fråga!

God eftermiddag!

Tänkte snabb skriva ett litet just nu inlägg. Ska nu käka klyckling baguette och dricka påskmust. Har en hel 1,5 liters för mig själv som jag fick av mammsen! Hihih! Mums!



(blev lite rosa nyans på bilden för gardinen är för draget i fönstret och den är rosa)

Ska slå på en film. Har inte bestämt vilken än men det visar sig. Kommer vara hemma själv ikväll troligen, om ingen av dom andra kommer hem tidigare. Mamma och Jörgen är i Sala. Det är crusing där!


Tänkte även svara på en fråga.



Svar: Min biologiska storasyster (Jenny) är död. Hon begick självmord förra året den 5 februari. Vill inte gå in på hur hon gjorde för det tycker jag inte att alla behöver veta. Men hon vart bara 20 år och varför hon gjorde det vet vi inte. Det svaret tog hon med sig. 

Har ni frågor om något så tveka inte att ställa! Jag försöker svara så gott jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0