Pyssel!

Tänkte visa upp mitt senaste pyssel som jag har gjort. Målat en ros röd med lite guld på bladens kanter. Vet inte vilket material rosen är i men det är inte gips.



Tänkte att det ska få sitta på min systers grav. <3 En ros som aldrig vissnar, en ros som aldrig dör. Likaså vår systerskap. Den dör aldrig fast hon inte finns i livet.

Det som är så häftigt med rosen är att det är 18 blad. Och i 18 år fick jag leva mitt liv med henne.
Missförstå mig inte. Det är inte ett dugg häftigt att bara leva 18 år med sin syster. Hade velat haft henne så länge jag lever!


Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Hallå där ! :), hur är det läget med dig idag då?,ha det så kalas

PS: bloggdesign tävling på gång, ta en titt på bloggen..

2010-09-12 @ 13:42:04
URL: http://havii.blogg.se/
Postat av: Johannah

Fantastiskt fin ros måste jag säga! :)

2010-09-12 @ 20:53:02
URL: http://jjohannah.bloggplatsen.se
Postat av: Becca

Hej, jag undrar vad du menade med din systers grav? jag förstår självklart att hon är död.. men kan du berätta lite om det?



Jag är en ny läsare! kram

2010-09-12 @ 21:41:10
Postat av: Nathalie

Hej!

Fungerade inte att kommentera i inlägget ovan så jag skriver här, om det är okej:)

Syftade du på min kommentar "hoppas det går bra" när du skrev att du var på sjukhuset, och hade ont i magen?

Jag läser alltid hela dina inlägg innan jag lämnar

en kommentar. Och ville bara med den kommentaren vara snäll:)!!

2010-09-12 @ 21:52:52
URL: http://kattvingar.blogg.se/
Postat av: muffins

Ååå va fint, låter som en jättebra idé, blev nästan lite rörd. Jag tror den skulle bli fin på en grav och hon skulle säkert ha uppskattat det :)

Kram

2010-09-15 @ 12:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0