Min dag!

Idag har jag haft en bra dag :) Inte ont alls knappt och det har varit underbart!
Sov ganska länge men inte så länge som jag brukar. Fick inte det för mammsen. Hon sa bara att jag fick sova längre på söndagen. Hoppas hon håller det. Hahah gissa om jag var sur? Låg och blundade ändå och försökte sova men nä det gick inte. Hon gick in och ut i rummet och även in och ut i lägenheten. När hon gick in och ut i lägenheten hade det inte gjort något om vi inte hade haft Bozz hemma. (hunden) Han är så sällskapsjuk och blir panikslagen om någon lämnar honom. Han trot väl att man inte ska återvända eller något. Haha!

Jaja. Efter lunch kom Johanna hit. Vi gjorde inte så mycket. Vart mest prat som vanligt. Skulle försöka bränna ner en film till henne men lyckades inte med den filmen hon ville ha men fick ner annat på skivan så det var ju bra :P Men hon fick låna hem USBminne med filmerna i istället.
När hon hade åkt kollade jag på Pip Larssons, dansfeber och har tagit det lungt. Danfeber var bättre denna gång. Speciellt då killen dansade till Manboy. Även han som dansade till Thriller var ju lite rolig! Hihi!
Jaja annars efter det har jag ätit lite kvällsmat och kollat runt på nätet. Funderar på och göra mig iordning för att sova snart. Iallafall ta mina 00.00 mediciner. 



Såg att Cornelias dödsannons var ute på nätet nu. Kände inte henne så mycket utan träffade henne några gånger på sjukhuset (vi hade b.la pizza kväll där) och hade även lite kontakt med hennes mamma som kom och hejade då vi båda låg inne. Den familjen är helmysig och jätte go! Cornelia var verkligen en kämpe. Våra tankar går till dem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0